Revízne postupy a aktuálna rozhodovacia prax vo verejnom obstarávaní |
1-dňový odborný seminár O Lektorovi: JUDr. Rastislav Urda pôsobí ako lektor verejného obstarávania s dlhoročnou praxou v tejto oblasti. Po skončení štúdií práva pracoval ako kontrolór verejného obstarávania z pozície riadiaceho orgánu na Ministerstve dopravy SR. Následne pôsobil na Úrade pre verejné obstarávanie, kde posudzoval námietky (od roku 2013 ako vedúci oddelenia dohľadu). Venoval sa tiež kontrole verejných obstarávaní a pravidelne poskytoval školenia ako vybraný lektor Úradu. V súčasnosti sa venuje hlavne lektorskej činnosti v oblasti verejného obstarávania. Obsah: • Aktuálna právna úprava revíznych postupov – zmeny po poslednej novele • Žiadosť o nápravu, námietky, kontrola verejného obstarávania – aktuálna právna úprava • Odvolanie a správne delikty po novele zákona o verejnom obstarávaní • Aktuálna rozhodovacia prax Úradu pre verejné obstarávanie súvisiaca s prípravnou fázou VO (napr. stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky, rozdeľovanie zákaziek na časti) • Aktuálna rozhodovacia prax Úradu pre verejné obstarávanie súvisiaca s vyhlásením VO (napr. stanovenie podmienok účasti, zábezpeka, stanovenie požiadaviek na predmet zákazky a kritérií na vyhodnotenie ponúk) • Aktuálna rozhodovacia prax Úradu pre verejné obstarávanie súvisiaca s vyhodnotením VO (napr. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a ponúk, inštitút vysvetľovania, uzatvorenie zmluvy) • Praktické príklady z rozhodovacej praxe a návod ako sa poučiť z konkrétnych situácií • Diskusia PROGRAM: 08.00 hod. - 09.00 hod. prezentácia účastníkov 09.00 hod. - 11.30 hod. odborný program 11.30 hod. - 12.00 hod. prestávka - občerstvenie 12.00 hod. - 15.00 hod. pokračovanie odborného programu |
Lektor: |
JUDr. Rastislav URDA, |
Miesto konania: |
Inštitút vzdelávania veterinárnych lekárov, Podhradová 13/A, Košice |
Dátum konania: |
7.12.2018 |
Cena / 1 osobu: 70.00 € (nie sme platcami DPH) |
VS: 120181207 - účet: IBAN: SK4011000000002625711602 |
Ďalšie informácie: |
Pri účasti 5 a viac účastníkov z 1 spoločnosti je zľava 10% z ceny V účastníckom poplatku je zahrnuté: náklady na celkovú organizáciu, metodický materiál a občerstvenie. Účastnícky poplatok môžete uhradiť preddavokovo prevodným príkazom alebo v hotovosti pri prezencii. Na jednu prihlášku je možné prihlásiť viac účastníkov. Príslušný daňový doklad obdržíte pri prezencii. UPOZORNENIE: Pri prezentácii je potrebné predložiť kópiu dokladu o úhrade účastníckeho poplatku. Pri neúčasti na seminári sa účastnícky poplatok nevracia, je možné poslať náhradného účastníka. Uzávierka prihlášok do: 3 dni pred akciou |
Prihláška