Zoznámte sa: so zadávaním zákazky s nízkou hodnotou v súlade s novelou zákona o verejnom obstarávaní a s Prezentáciou elektronických systémov na zadávanie zákaziek v súlade s § 20 Komunikácia |
1-dňový odborný seminár Cieľ: novela zákona 345/2018 Z. z., ktorou sa upravujú od 1. 1. 2019 mnohé ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní neobišla ani zákazku s nízkou hodnotou a upravila postup a povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní zákaziek s nízkou hodnotou a povinnosti po jej realizácii. Seminár je zameraný na praktickú ukážku zadávania zákazky s nízkou hodnotou „od A po ZET“ a praktický dopad zadávania zákaziek s nízkou hodnotou v reálnej praxi verejného obstarávateľa. Od 18. 10. 2018 vstúpila do platnosti povinnosť elektronickej komunikácie pri zadávaní podlimitných a nadlimitných zákaziek. Aj na túto problematiku bude zameraný seminár, a to priblížením elektronických systémov pre zadávanie podlimitných a nadlimitných zákaziek. Obsah: Zameranie seminára predovšetkým na: 1/ Nová výnimka zo zákona o verejnom obstarávaní 2/ Finančné limity platné od 1. 1. 2019 – podrobne 3/ Zákazka s nízkou hodnotou upravená v § 117 4/ Smernica – rukoväť verejného obstarávateľa 5/ Postup pri zadávaní zákazky s nízkou hodnotou „od A po ZET“ 6/ Elektronické trhovisko – kedy áno, kedy nie 7/ Zmluva alebo objednávka ako výsledok zadania zákazky s nízkou hodnotou 8/ Povinnosti po splnení predmetu zákazky na profile a do Vestníka 9/ Komunikácia vo verejnom obstarávaní v súlade s § 20 10/ Elektronické verejné obstarávanie systém EVO 11/ Elektronické verejné obstarávanie ELENA 12/ Diskusia PROGRAM: 08.00 hod. - 09.00 hod. prezentácia účastníkov 09:00 hod. - 11:30 hod odborný program 11:30 hod. - 12:00 hod. prestávka- občerstvenie 12:00 hod - 15:00 hod. pokračovanie odborného programu |
Lektor: |
Ing. Magdaléna SCHEBEROVÁ,, - certifikovaná školiteľka, s praktickými skúsenosťami v procese VO |
Miesto konania: |
Inštitút vzdelávania veterinárnych lekárov, Podhradová 13/A, Košice |
Dátum konania: |
21.2.2019 |
Cena / 1 osobu: 80.00 € (nie sme platcami DPH) |
VS: 120190221 - účet: IBAN: SK4011000000002625711602 |
Ďalšie informácie: |
Pri účasti 5 a viac účastníkov z 1 spoločnosti je zľava 10% z ceny V účastníckom poplatku je zahrnuté: náklady na celkovú organizáciu, metodický materiál, obed a občerstvenie. Účastnícky poplatok môžete uhradiť preddavokovo prevodným príkazom alebo v hotovosti pri prezencii. Na jednu prihlášku je možné prihlásiť viac účastníkov. Príslušný daňový doklad obdržíte pri prezencii. UPOZORNENIE: Pri prezentácii je potrebné predložiť kópiu dokladu o úhrade účastníckeho poplatku. Pri neúčasti na seminári sa účastnícky poplatok nevracia, je možné poslať náhradného účastníka. Uzávierka prihlášok do: 3 dni pred akciou |
Prihláška