P Ô D A – SKUTOČNÁ HODNOTA, KTORÁ PRETRVÁ A PREKONÁ VŠETKY KRÍZY. Všetko o pôde – predaj, prenájom, vlastné hospodárenie, zhodnotenie pôdy. |
1-dňový webinár SEMINÁR JE URČENÝ pre : Vlastníci Prenajímatelia – poľnohospodári (malí aj veľkí) Pracovníkom SPF Samospráva - Obce, mestá, VÚC Právnické kancelárie Štátna správa – pracovníci Okresných úradov - pozemkových a lesných odborov, katastrálnych odborov SPF Investori Developeri Iní záujemcovia Poznámka: max. prípustný počet účastníkov na 1-dňovom webinári je 80 osôb. Uzávierka prihlášok : do 18. 5. 2020 Uzávierka úhrady účastníckeho poplatku : najneskôr do : 18. 5. 2020 V prípade naplnenia kapacity po dohode / telef., e-mailom/ bude prihlásený účastník presunutý na druhý termín. Termín zaradenia bude potvrdený s prihl. účastníkom. Po uhradení účastníckého poplatku na účet organizátora, účastníkovi zašleme technické pokyny – ako sa pripojiť na webinár 3 dni pred webinárom. Pri vyplňovaní prihlášok prosíme dopísať mailové adresy všetkých prihlásených účastníkov. Obsah: 1. Pôda – skutočná hodnota ktorá pretrvá a prekoná všetky krízy 2. Ako zistím čo všetko vlastním? 3. Čo sú to tzv. nezistení vlastníci - mám všetko prededené? 4. Nedokončené reštitúcie - vrátil štát všetko mne alebo mojim predkom? 5. Ako zistím kto má v prenájme moju pôdu? 6. Ako sa stanovuje hodnota (cena) pôdy? 7. Ako nakladať so svojou pôdou? 8. Všetko o predaji 9. Všetko o prenájme 10. Všetko o možnostiach ako začať hospodáriť na svojej pôde 11. Všetko o možnostiach zhodnotenia svojej pôdy – pozemkové úpravy 12. Otázky a odpovede PROGRAM: 9:00 – 11:30 – ODBORNÝ VÝKLAD 11:30 – 12:30 – PRESTÁVKA 12:30 – 14:00 – ODBORNÝ VÝKLAD + OTÁZKY A ODPOVEDE |
Lektor: |
Ing. Vladimír UHLÍK , predseda predstavenstva Komory pozemkových úprav SR, predseda predstavenstva zamestnávateľského zväzu geodézie a kartografie, zodpovedný projektant pozemkových úprav konateľ spoločnosti vykonávajúcej pozemkové úpravy |
Miesto konania: |
WEBINÁR |
Dátum konania: |
26.5.2020 |
Cena / 1 osobu: 70.00 € (nie sme platcami DPH) |
VS: 220200526 - účet: IBAN: SK4011000000002625711602 |
Ďalšie informácie: |
Pri účasti 5 a viac účastníkov z 1 spoločnosti je zľava 10% z ceny V účastníckom poplatku je zahrnuté: náklady na celkovú organizáciu, metodický materiál spracovaný lektorom. Metodický materiál zašleme účastníkom e-mailom najneskôr do: 3 dni pred termínom webinára. Účastnícky poplatok môžete uhradiť preddavokovo prevodným príkazom. Na jednu prihlášku je možné prihlásiť viac účastníkov s prislúchajúcimi e-mailovými adresami. Príslušný daňový doklad obdržíte e-mailom po skončení webinára. UPOZORNENIE: Pri prezentácii je potrebné predložiť kópiu dokladu o úhrade účastníckeho poplatku. Pri neúčasti na seminári sa účastnícky poplatok nevracia, je možné poslať náhradného účastníka. |
Prihláška