Príprava inventarizácie majetku, rozdielu majetku a záväzkov, a záväzkov |
jednodňový praktický webinár/ Poznámka: max. prípustný počet účastníkov na 1-dňovom webinári je 80 osôb. Po uhradení účastníckého poplatku na účet organizátora, účastníkovi zašleme technické pokyny – ako sa pripojiť na webinár 1 deň pred webinárom. Pri vyplňovaní prihlášok prosíme dopísať mailové adresy všetkých prihlásených účastníkov. Obsah: 1. Definície a základné pojmy 2. Zákonná úprava inventarizácie 3. Smernica pre vykonanie inventarizácie 4. Príkaz na inventarizáciu inventarizácie 5. Inventarizačné a inventúrne komisie 6. Inventúrne súpisy a inventarizačné zápisy a ich vzory o inventarizačné rozdiely o Inventarizácia jednotlivých zložiek majetku o Inventarizačné rozdiely 7. Zaúčtovanie inventarizačných rozdielov 8. Zaúčtovanie zreálnenia hodnoty majetku 9. Súhrnná správa o výsledkoch inventarizácie 10. DISKUSIA PROGRAM: 8:30 - 9:00 - prihlásenie účastníkov 9:00 – 11:00 – ODBORNÝ VÝKLAD 11:00 – 11:30 – PRESTÁVKA 11:30 – 14:00 – ODBORNÝ VÝKLAD + OTÁZKY A ODPOVEDE |
Lektor: |
Ing. Štefan F A B I Á N, PhD., štatutárny audítor a certifikovaný účtovník - expert |
Miesto konania: |
WEBINÁR |
Dátum konania: |
12.11.2021 |
Cena / 1 osobu: 60.00 € (nie sme platcami DPH) |
VS: 120211112 - účet: IBAN: SK4011000000002625711602 |
Ďalšie informácie: |
Pri účasti 5 a viac účastníkov z 1 spoločnosti je zľava 10% z ceny V účastníckom poplatku je zahrnuté: náklady na celkovú organizáciu, metodický materiál spracovaný lektorom. Účastnícky poplatok môžete uhradiť preddavokovo prevodným príkazom. Na jednu prihlášku je možné prihlásiť viac účastníkov s prislúchajúcimi e-mailovými adresami. Vyúčtovaciu faktúru po úhrade účastn.poplatku zašleme e-mailom. . UPOZORNENIE: Pri neúčasti na seminári sa účastnícky poplatok nevracia, je možné poslať náhradného účastníka. |
Prihláška