„AKTUÁLNE ZNENIE Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a O ZMENE A DOPLNENÍ NIEKTORÝCH ZÁKONOV A JEHO UPLATNENIE V PRAXI spojený s praktickou ukážkou využitia elektronickej platformy.“ |
1-dňové ODBORNÉ ŠKOLENIE/ Obsah: Odborný seminár je určený pre verejného obstarávateľa - osoby zabezpečujúce procesy a postupy vo verejnom obstarávaní a jeho základným cieľom je oboznámiť účastníkov školenia s aktuálnym znením zákona o verejnom obstarávaní a jeho aplikáciou v praxi s dôrazom na nasledovné témy a okruhy daných tém zákona o verejnom obstarávaní a jeho aplikácie v praxi: Prvá časť: • Základné pojmy v oblasti verejného obstarávania; • Finančné limity/určenie postupu zadávania zákazky podľa stanovenej predpokladanej hodnoty zákazky; • Určenie predpokladanej hodnoty zákazky – spôsob vykonania prieskumu trhu oslovením potenciálnych dodávateľov/možnosť určenia PHZ a výber zmluvného partnera v jednom, využitie pri výnimkách; • Zákazky, na ktoré sa zákon o verejnom obstarávaní nevzťahuje/výnimky, postupy vo väzbe na spôsob financovania predmetu zákazky; • Postupy vo verejnom obstarávaní s dôrazom na postupy zadávania zákazky s nízkou hodnotou; • Povinné uplatnenie elektronického prostriedku – platformy v postupoch zadávania zákazky; • Podmienky účasti, požiadavky/posúdenie primeranosti a nediskriminácie stanovených podmienok účasti a požiadaviek ma predmet zákazky; • Dôvody vylúčenia uchádzača/ponuky a dôvody pre neuzavretie zmluvy, ktorá má byť výsledkom verejného obstarávania; Druhá časť: • Dôvody pre odstúpenie od uzatvorenej zmluvy; • Revízne postupy; • Pokuty za správne delikty/zníženie pokuty o 50 %, podmienky pre zníženie • Oznamovacie povinnosti a súhrnné správy; • Konflikt záujmov/preukazovanie, uplatnenie vylučovania pri zistení konfliktu záujmov; • Profesionalizácia – odborný garant, povinnosť zabezpečovať zadávanie zákaziek prostredníctvom odborného; • Zmena zmluvy – práce naviac/menej práce, navýšenie cien z dôvodu navýšenia cien materiálov a prác; • Pravidlá postupov zadávania zákaziek pri financovaní predmetu zákazky z finančných prostriedkov EU, uplatnenie Jednotnej príručky pre žiadateľov/prijímateľov k procesu a kontrole verejného obstarávania/obstarávania, vydanej MIRI SR/CKO; • Najčastejšie nedostatky v procese verejného obstarávania – diskriminačné podmienky účasti, chybovosť pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti a požiadaviek, preskúmanie mimoriadne nízkej ponuky. • Diskusia N O V I N K A Odborný školiteľ podľa požiadaviek účastníkov školenia v priebehu seminára upraví okruhy tém a bude sa venovať témam, ktorých prezentáciu v širšom zameraní si vyžiadajú účastníci seminára. Program odborného školenia 08:00 hod. - 09:00 hod. prezencia účastníkov školenia 09:00 hod. - 11:45 hod. prvá časť školenia 11:45 hod. – 12:30 hod. obedňajšia prestávka 12:45 hod. – 15:00 hod. druhá časť odborného školenia 15:00 hod. – 16:00 hod. diskusia Odborný školiteľ v rámci odborného školenia poskytne účastníkom školenia prezentáciu v elektronickej forme po uskutočnení odborného školenia. Účastníci si budú mať možnosť zakúpiť priamo na školení praktickú príručku pod názvom: VEĽKÝ PREHĽAD ZMIEN s účinnosťou od 1. 4. 2022 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov s účinnosťou od 1. 4. 2022 NOVELA Zákon č. 365/2021 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, ktorú vydala naša spoločnosť SEO s.r.o.. Autorkou príručky je lektorka predmetného seminára - JUDr. Marta Budišová. Cena príručky je 20,- €. Bližšie podrobnosti o príručke nájdete na našej web.str: www.seosro.sk /príručky |
Lektor: |
Lektorka /odborný školiteľ / : JUDr. Marta B U D I Š O V Á , lektorka s celosl. pôsobnosťou, autorka viacerých publikácií, príručiek v oblasti verejného obstarávania |
Miesto konania: |
Inštitút vzdelávania veterinárnych lekárov, Podhradová 13/A, Košice |
Dátum konania: |
8.12.2022 |
Cena / 1 osobu: 80.00 € (nie sme platcami DPH) |
VS: 120221208 - účet: IBAN: SK4011000000002625711602 |
Ďalšie informácie: |
Pri účasti 5 a viac účastníkov z 1 spoločnosti je zľava 10% z ceny V účastníckom poplatku je zahrnuté: náklady na celkovú organizáciu, metodický materiál spracovaný lektorom, občerstvenie Účastnícky poplatok môžete uhradiť preddavokovo prevodným príkazom. Na jednu prihlášku je možné prihlásiť viac účastníkov s prislúchajúcimi e-mailovými adresami. Vyúčtovaciu faktúru po úhrade účastn.poplatku zašleme e-mailom. . UPOZORNENIE: Pri neúčasti na seminári sa účastnícky poplatok nevracia, je možné poslať náhradného účastníka. |
Prihláška