Ako verejne obstarávať... Aj keď novela nebola schválená, od 1. 1. 2020 máme verejné obstarávanie trochu inak... S novinkami Vás oboznámime a poradíme |
1-dňový - špeciálny - p r a k t i c k ý WEBINÁR WEBINÁR JE URČENÝ Pre verejných obstarávateľov Tých čo obstarávajú predovšetkým podlimitné zákazky a zákazky s nízkymi hodnotami Poznámka: max. prípustný počet účastníkov na 1-dňovom webinári je 80 osôb. Po uhradení účastníckého poplatku na účet organizátora, účastníkovi zašleme technické pokyny – ako sa pripojiť na webinár 3 dni pred webinárom. Pri vyplňovaní prihlášok prosíme dopísať mailové adresy všetkých prihlásených účastníkov. Obsah: 1. Budeme sa venovať aj zákazkám do 5 000 €, na ktoré sa zákon o verejnom obstarávaní nevzťahuje. 2. Nezabudneme poradiť ako sa vysporiadať s elektronickou fakturáciou 3. Povieme si ako majú obstarávať "dotované osoby" - (8 4. Budeme sa zaoberať výkladom všeobecných metodických usmernení ÚVO ale rozoberieme si aj najdôležitejšie metodické usmernenia... 5. Diskusia, konzultácie Účastníci seminára obdržia "INOVATÍVNY METODICKÝ MATERIÁL - praktickú brožúrku, vypracovanú lektorkou seminára , ktorá poslúži ako praktický návod - systém postupných krokov ako postupovať v praxi pri aplikácií metodických usmernení ÚVO. PROGRAM: 10:00 – 11:30 – ODBORNÝ VÝKLAD 11:30 – 12:30 – PRESTÁVKA 12:30 – 14:00 – ODBORNÝ VÝKLAD + OTÁZKY A ODPOVEDE |
Lektor: |
Ing. Magdaléna SCHEBEROVÁ , certifikovaná školiteľka, s praktickými skúsenosťami v procese VO |
Miesto konania: |
WEBINÁR |
Dátum konania: |
2.7.2020 |
Cena / 1 osobu: 70.00 € (nie sme platcami DPH) |
VS: 220200702 - účet: IBAN: SK4011000000002625711602 |
Ďalšie informácie: |
Pri účasti 5 a viac účastníkov z 1 spoločnosti je zľava 10% z ceny V účastníckom poplatku je zahrnuté: náklady na celkovú organizáciu, metodický materiál spracovaný lektorom. Metodický materiál zašleme účastníkom e-mailom najneskôr do: 3 dni pred termínom webinára. Účastnícky poplatok môžete uhradiť preddavokovo prevodným príkazom. Na jednu prihlášku je možné prihlásiť viac účastníkov s prislúchajúcimi e-mailovými adresami. Príslušný daňový doklad obdržíte e-mailom po skončení webinára. UPOZORNENIE: Pri prezentácii je potrebné predložiť kópiu dokladu o úhrade účastníckeho poplatku. Pri neúčasti na seminári sa účastnícky poplatok nevracia, je možné poslať náhradného účastníka. |
Prihláška